Doprava a platba

Podmínky dopravy a platby svítidel lampax.

  • DOPRAVA

    1. S cenou dopravy si nelámejte hlavu! Všechna svítidla Vám vždy zabalíme a pošleme zcela zdarma! Pro odesílání zásilek využíváme služeb našeho logistického partnera Pošta bez hranic (Frogman s.r.o.), který zastřešuje více než 50 dopravců z celé Evropy.
    2. Ve druhém kroku objednávky máte na výběr nejvhodnější dopravce pro daný region, ze kterých si můžete vybrat.
    3. Jakmile bude Vaše objednávka předána zvolenému dopravci, budete informováni e-mailem, kde také naleznete sledovací číslo zásilky s odkazem na sledování Vaší zásilky.
    4. Při přebírání zásilky důrazně doporučujeme kontrolu balíku a jeho neporušení.
    5. Pokud bude balík viditelně poškozený, sepište s řidičem škodní protokol pro uplatnění reklamace. V opačném případě, pokud bude výrobek poškozen dopravcem a nebudete mít tento protokol sepsán, nebude Vaše reklamace uznána.
  • PLATBA

    1. Všechny způsoby plateb za zboží, jsou při platbě předem zdarma a jsou zajišťovány prostřednictvím platební brány, kterou spravuje společnost ComGate Payments, a.s..
    2. Ve druhém kroku objednávky zvolíte Váš požadovaný způsob platby, kterými jsou: platba kartou Visa nebo Master card, Apple Pay, bankovní převod ČSOB, Česká spořitelna, Komerční banka, Raiffeisen bank, UniCredit Bank, ČSOB Poštovní spořitelna, mBank nebo FioBanka.
    3. Další možností jak zaplatit, jsou tzv. odložené platby, které poskytují společnosti Twisto nebo Platím Pak. Při využití této možnosti máte až 30 dní na zaplacení kupní ceny, ale zboží Vám bude dodáno ihned. I tuto službu Vám nabízíme zdarma!

Pro případné reklamace nebo dotazy k platbám prosím kontaktujte společnost ComGate Payments, a.s., Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové, platby-podpora@comgate.cz, +420 228 224 267.

Žádná položka